Prekių grąžinimo taisyklės
1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę nenurodęs priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties apie tai pranešęs Pardavėjui „Kontaktuose“ nurodytu elektroniniu laišku ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos.
2. Tuo atveju, kai Pirkėjas atsisako pirkimo ir pardavimo sutarties remdamasis prieš tai minėtu punktu (t.y. prekė grąžinama be priežasties), prekės grąžinimo išlaidos padengiamos Pirkėjo sąskaita.
3. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas privalo kreiptis į artimiausią UAB „Plastena“ parduotuvę (žr. „Mūsų parduotuvės“) arba apie tai pranešti Pardavėjui „Kontaktuose“ nurodytu elektroniniu laišku ir ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos.
4. Tuo atveju, kai Pirkėjas atsisako pirkimo ir pardavimo sutarties remdamasis tuo, kad gavo iš Pardavėjo nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti prekės grąžinimo kaštus Pirkėjui.
5. Jeigu Pirkėjui buvo parduota nekokybiška prekė ir Pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, Pirkėjas turi teisę iš pardavėjo reikalauti:
5.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
5.2 atitinkamai sumažinti prekės kainą;
5.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
5.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
5.5. vienašališkai nutraukti pirkimo ir pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
6. Pirkėjas (vartotojas) negali pasinaudoti teisė atsisakyti El.Parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju esant tokioms sutartims kaip:
6.1. sutartims dėl supakuotų prekių ar jų komplektų, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
6.2. sutartims dėl prekių, kurios turi aiškių naudojimo požymių arba yra išoriškai pažeistos;
6.3. sutartims dėl prekių, kurios buvo pagamintos pagal specialius vartotojo nurodymus ir kurios aiškiai pritaikytos konkretaus Pirkėjo asmeninėms reikmėms*;
6.4. sutartims dėl prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
Pilną negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti čia: https://www.vvtat.lt/naujienos-ir-pranesimai-ziniasklaidai/377/aktualu-zinoti-kiekvienam-negrazinamu-prekiu-sarasas:1741
*Negrąžinamos prekės internetinėje parduotuvėje yra pažymėtos simboliu
7. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių arba prekės grąžinamos be priežasties - pristatymo išlaidos negrąžinamos.
8. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir nesubraižytas paviršius kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
8.5. grąžinant prekę būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kurią pirkėjas gavo kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą bei pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą bei užpildytą ir pasirašytą pirkimo bei pardavimo sutarties atsisakymo formą.
9. Pardavėjui gavus grąžinamą prekę ir įvertinus jos kokybę, per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie atsisakymą pirkimo ir pardavimo sutarties gavimo grąžinama prekės kaina ir prekės pristatymo išlaidos. Tuo atveju, jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
10. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į Pirkėjo banko sąskaitą.
11. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.