UAB Plastena

Įmonės kodas: 159955613
PVM mokėtojo kodas: LT599556113
Adresas: Artojų g. 27, Ireniškių km., Garliavos seniūnija, LT-53275, Kauno r.

Užpildykite užklausos formą

D.U.K.

Dažnai užduodami klausimai

Čia galite rasti atsakymus į dažniausiai klientų užduodamus klausimus

Klientus konsultuojame:

Darbo dienomis el. paštu [email protected], I-V nuo 8.00 iki 17.15 val.

Darbo dienomis telefonu +370 666 04044, I-V nuo 8.00 iki 17.15 val.

Fizinių parduotuvių ir sandėlio darbo laiką rasite čia >>

Užsakant prekes E-PLASTENA.LT galimi šie prekių pristatymo/atsiėmimo būdai:

Pristatymas visoje Lietuvoje į namus ar biurą per 1-2 d.d. Pristatymo kaina yra nuo 3,88 Eur. Plačiau apie prekių pristatymą rasite čia >>

Atsiėmimas UAB PLASTENA parduotuvėse Vilniuje, Klaipėdoje arba Kaune. Parduotuvių adresus ir darbo laikus rasite čia >>

Taip, užsakymo metu tiesiog pasirinkite Jums artimiausią UAB Plastena prekių atsiėmimo punktą.

Parduotuvių adresus ir darbo laiką
rasite čia >>

Vilniaus prekių atsiėmimo punktas:

Klaipėdos prekių atsiėmimo punktas:

pickup_silutes_pl-49.png

Kauno prekių atsiėmimo punktas:

Artoju_27_pickup_1.png

Prekės atsiėmimui įprastai paruošiamos per 1-5 d.d. darbo dienas. Apie paruoštą užsakymą informuojame atskiru el. laišku. Jeigu atlikote daugiau nei vieną užsakymą - kiekvienam užsakymui turite gauti atskirą pranešimą apie atsiėmimą.

SVARBU ŽINOTI, JOG UŽSAKYMĄ GALĖSITE ATSIIMTI TIK SULAUKĘ EL. PRANEŠIMO, KAD PREKĖ PARUOŠTA ATSIIMTI PASIRINKTAME PREKIŲ ATSIĖMIMO PUNKTE.

Sąskaita faktūra yra formuojama automatiškai ir ne vėliau kaip per 2 d.d. nuo užsakymo pristatymo/atsiėmimo dienos išsiunčiama užsakovo nurodytu elektroniniu paštu.

Jeigu per nurodytą terminą negavote sąskaitos - prašome susisiekti el. paštu [email protected]

Jeigu pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista ar aptikote prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimų - kartu su kurjeriu užpildykite pakuotės pažeidimo aktą ir informuokite mus el. paštu [email protected].


Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus be minėtų pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga. Daugiau informacijos apie Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybes rasite čia >>

Jūsų užsakymas gali vėluoti dėl objektyvių priežasčių, tokių kaip: dėl padidėjusio siuntų kiekio kurjerių tarnyba nespėja klientams išvežioti prekių laiku; vėluoja prekės pristatymas iš tiekėjo į mūsų sandėlį; sandėlio darbuotojai nespėja prekių atrinkti.

MES DEDAME VISAS PASTANGAS, KAD JŪSŲ UŽSAKYMAS JUS PASIEKTŲ KUO GREIČIAU!

Vis dar turite klausimų?

Jei šioje skiltyje neradote atsakymo į norimą užduoti klausimą - nedvejokite ir susisiekite su mumis. Visada džiaugiamės galėdami Jums padėti!

Parduotuvių kontaktai

Kauno logistikos sandėlis

  • I-V 8:00-17:00
  • V 8:00-16:00
  • VI-VII nedirbame

Klaipėdos parduotuvė

  • I-V 8:00-17:00
  • V 8:00-16:00
  • VI-VII nedirbame

Vilniaus parduotuvė

  • I-V 7:30-16:30
  • V 8:00-16:00
  • VI-VII nedirbame
Krepšelis

Registruotis

Sukurti naują paskyrą

Jau turite paskyrą?
Prisijunkite dabar Arba Atstatykite slaptažodį