lcp

faq
Dažnai užduodami klausimai

Pagrindiniai klausimai

Klientus konsultuojame:

Darbo dienomis el. paštu [email protected], I-V nuo 8.00 iki 17.00 val.

Darbo dienomis telefonu +370 666 04044, I-V nuo 8.00 iki 17.00 val.

Fizinių parduotuvių ir sandėlio darbo laiką rasite čia >>

Užsakant prekes E-PLASTENA.LT galimi šie prekių pristatymo/atsiėmimo būdai:

Pristatymas visoje Lietuvoje į namus ar biurą per 1-2 d.d. Pristatymo kaina yra nuo 3,88 Eur. Plačiau apie prekių pristatymą rasite čia >>

Atsiėmimas UAB PLASTENA parduotuvėse Vilniuje, Klaipėdoje arba Kaune. Parduotuvių adresus ir darbo laikus rasite čia >>

Taip, užsakymo metu tiesiog pasirinkite Jums artimiausią UAB Plastena prekių atsiėmimo punktą.

Parduotuvių adresus ir darbo laiką
rasite čia >>

Vilniaus prekių atsiėmimo punktas:

Klaipėdos prekių atsiėmimo punktas:

pickup_silutes_pl-49.png

Kauno prekių atsiėmimo punktas:

GEroves_sandelis.png

Prekės atsiėmimui įprastai paruošiamos per 1-5 d.d. darbo dienas. Apie paruoštą užsakymą informuojame atskiru el. laišku. Jeigu atlikote daugiau nei vieną užsakymą - kiekvienam užsakymui turite gauti atskirą pranešimą apie atsiėmimą.

SVARBU ŽINOTI, JOG UŽSAKYMĄ GALĖSITE ATSIIMTI TIK SULAUKĘ EL. PRANEŠIMO, KAD PREKĖ PARUOŠTA ATSIIMTI PASIRINKTAME PREKIŲ ATSIĖMIMO PUNKTE.

Sąskaita faktūra yra formuojama automatiškai ir ne vėliau kaip per 2 d.d. nuo užsakymo pristatymo/atsiėmimo dienos išsiunčiama užsakovo nurodytu elektroniniu paštu.

Jeigu per nurodytą terminą negavote sąskaitos - prašome susisiekti el. paštu [email protected]

Užsakymo pristatymo kaina bus suskaičiuota automatiškai susidėjus norimas prekes į krepšelį. Prekėms, pažymėtoms simboliu "Atsiėmimas parduotuvėje" standartinių pristatymo sąlygų pasiūlyti negalime, todėl dėl visą informaciją apie pristatymo į namus galimybę gausite susisiekę su pardavėju telefonu 8 666 04044 arba el. paštu [email protected]

Užsakymų pristatymo kainos priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, užsakomų prekių svorio ir tūrio. Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje Prekių pristatymo sąlygos ir terminai >>

Jeigu pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista ar aptikote prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimų - kartu su kurjeriu užpildykite pakuotės pažeidimo aktą ir informuokite mus el. paštu [email protected].


Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus be minėtų pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga. Daugiau informacijos apie Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybes rasite čia >>

Apie užsakymo atšaukimą prašome informuoti telefonu arba elektroniniu paštu [email protected]. Pinigus grąžinsime kaip galima greičiau, bet ne vėliau nei per 14 dienų nuo užsakymo atšaukimo.


Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia >>

Jūsų užsakymas gali vėluoti dėl objektyvių priežasčių, tokių kaip: dėl padidėjusio siuntų kiekio kurjerių tarnyba nespėja klientams išvežioti prekių laiku; vėluoja prekės pristatymas iš tiekėjo į mūsų sandėlį; sandėlio darbuotojai nespėja prekių atrinkti.

MES DEDAME VISAS PASTANGAS, KAD JŪSŲ UŽSAKYMAS JUS PASIEKTŲ KUO GREIČIAU!



Prekių krepšelis

Registruotis

Sukurti naują paskyrą

Jau turite paskyrą?
Prisijunkite dabar Arba Atstatykite slaptažodį