Dažnai užduodami klausimai

    • Kaip apsipirkti internetinėje parduotuvėje e-plastena.lt?

      Išsamų apsipirkimo gidą internetinėje parduotuvėje E-PLASTENA.LT  rasite čia >>


      Koks Jūsų darbo laikas?

      Klientus konsultuojame:

      Darbo dienomis el. paštu eprekyba@plastena.lt, I-V nuo 8.00 iki 17.00 val.

      Darbo dienomis telefonu +370 666 04044, I-V nuo 8.00 iki 17.00 val.


      Kokie galimi būdai įsigyti (atsiimti) prekes?

      Užsakant prekes E-PLASTENA.LT galimi šie prekių pristatymo/atsiėmimo būdai:

      Pristatymas visoje Lietuvoje į namus ar biurą per 1-2 d.d. Pristatymo kaina yra nuo 4,23 Eur. Plačiau apie prekių pristatymą  rasite čia >>

      Atsiėmimas UAB PLASTENA parduotuvėse Vilniuje, Klaipėdoje arba Kaune. Parduotuvių adresus ir darbo laikus  rasite čia >>


      Kokie galimi atsiskaitymo už prekes būdai?

      Užsakant prekes E-PLASTENA.LT galimi šie atsiskaitymo būdai:

      Elektroninė bankininkystė

      Bankiniu pavedimu

      Grynaisiais pinigais parduotuvėse arba kurjeriui

      Banko kortele (parduotuvėse)

      Išsimokėtina (GF Lizingas, Mokilizingas)



      Ar galima prekę pirkti internetu ir atsiimti fizinėje parduotuvėje?

      Taip, užsakymo metu tiesiog pasirinkite Jums artimiausią UAB Plastena prekių atsiėmimo punktą.

      Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų siūlome naudotis prekių pristatymo per siuntų kurjerius paslauga. Tačiau elektroninės parduotuvės atsiėmimo punktų darbo laikas nesikeičia. Parduotuvių adresus ir darbo laiką
      rasite čia >>

      Vilniaus prekių atsiėmimo punktas:

      Klaipėdos prekių atsiėmimo punktas:

      pickup_silutes_pl-49.png

      Kauno prekių atsiėmimo punktas:

      Artoju_27_pickup_1.png


      Kada galima internetu užsakytą prekę atsiimti parduotuvėje?

      Prekės atsiėmimui įprastai paruošiamos per 1-5 d.d. darbo dienas. Apie paruoštą užsakymą informuojame atskiru el. laišku. Jeigu atlikote daugiau nei vieną užsakymą - kiekvienam užsakymui turite gauti atskirą pranešimą apie atsiėmimą.

      Svarbu žinoti, jog užsakymą galėsite atsiimti tik sulaukę el. pranešimo, kad prekė paruošta atsiimti pasirinktame prekių atsiėmimo punkte.


      Negavau sąskaitos faktūros už įsigytas prekes. Kur kreiptis?

      Sąskaita faktūra yra formuojama automatiškai ir ne vėliau kaip per 2 d.d. nuo užsakymo pristatymo/atsiėmimo dienos išsiunčiama užsakovo nurodytu elektroniniu paštu.

      Jeigu per nurodytą terminą negavote sąskaitos - prašome susisiekti el. paštu eprekyba@plastena.lt


      Kokia yra užsakymo pristatymo kaina ir nuo ko ji priklauso?

      Užsakymo pristatymo kaina bus suskaičiuota automatiškai susidėjus norimas prekes į krepšelį. Prekėms, pažymėtoms simboliu "Atsiėmimas parduotuvėje" standartinių pristatymo sąlygų pasiūlyti negalime, todėl dėl visą informaciją apie pristatymo į namus galimybę gausite susisiekę su pardavėju telefonu 8 666 04044 arba el. paštu eprekyba@plastena.lt

      Užsakymų pristatymo kainos priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, užsakomų prekių svorio ir tūrio. Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje Prekių pristatymo sąlygos ir terminai >>

      Kaip elgtis, jei gavau pažeistą siuntą?

      Jeigu pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista ar aptikote prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimų - kartu su kurjeriu užpildykite pakuotės pažeidimo aktą ir informuokite mus el. paštu eprekyba@plastena.lt.


      Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus be minėtų pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga. Daugiau informacijos apie Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybes rasite čia >>

      Noriu atšaukti savo užsakymą. Kaip galiu tai padaryti?

      Apie užsakymo atšaukimą prašome informuoti telefonu arba elektroniniu paštu eprekyba@plastena.lt. Pinigus grąžinsime kaip galima greičiau, bet ne vėliau nei per 14 dienų nuo užsakymo atšaukimo.


      Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia >>

      Kodėl mano užsakymas vėluoja?

      Jūsų užsakymas gali vėluoti dėl objektyvių priežasčių, tokių kaip: dėl padidėjusio siuntų kiekio kurjerių tarnyba nespėja klientams išvežioti prekių laiku; vėluoja prekės pristatymas iš tiekėjo į mūsų sandėlį; sandėlio darbuotojai nespėja prekių atrinkti.

      MES DEDAME VISAS PASTANGAS, KAD JŪSŲ UŽSAKYMAS JUS PASIEKTŲ KUO GREIČIAU!