Dažnai užduodami klausimai

    • Kaip apsipirkti internetinėje parduotuvėje e-plastena.lt?

      Išsamų apsipirkimo gidą internetinėje parduotuvėje e-plastena.lt  rasite čia >>


      Koks Jūsų darbo laikas?

      Klientus konsultuojame:

      Darbo dienomis el. paštu eprekyba@plastena.lt, I-V nuo 8.00 iki 17.00 val.

      Darbo dienomis telefonu +370 666 04044, I-V nuo 8.00 iki 17.00 val.


      Kokie galimi būdai įsigyti (atsiimti) prekes?

      Užsakant prekes e-plastena.lt galimi šie prekių pristatymo/atsiėmimo būdai:

      Pristatymas visoje Lietuvoje į namus ar biurą per 1-2 d.d. Pristatymo kaina yra nuo 3,27 Eur. Plačiau apie prekių pristatymą  rasite čia >>

      Atsiėmimas UAB PLASTENA parduotuvėse Vilniuje, Klaipėdoje arba Kaune. Parduotuvių adresus ir darbo laikus  rasite čia >>


      Kokie galimi atsiskaitymo už prekes būdai perkant e-plastena.lt?

      Užsakius prekes WWW.E-PLASTENA.lt galimi šie atsiskaitymo būdai:

      Elektroninė bankininkystė

      Bankiniu pavedimu

      Grynaisiais pinigais parduotuvėse arba kurjeriui

      Banko kortele (parduotuvėse)

      Išsimokėtina (GF Lizingas, Mokilizingas)


      Ar elektroninė parduotuvė pristatinės prekes į namus?

      Iš anksto apmokėtiems užsakymams, prekių pristatymo tvarka į namus nesikeičia. Dėl aplinkybių, kurių vežėjai kontroliuoti negali - siuntos gali šiek tiek vėluoti.

      APMOKĖJIMAS ATSIIMANT PREKES PRISTATANT Į NAMUS (angl. C.O.D) ŠIUO METU NEGALIMAS.


      Ar galima prekę pirkti internetu ir atsiimti parduotuvėje?

      Taip, užsakymo metu tiesiog pasirinkite Jums artimiausią UAB Plastena prekių atsiėmimo punktą.

      Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų siūlome naudotis prekių pristatymo per siuntų kurjerius paslauga. Tačiau elektroninės parduotuvės atsiėmimo punktų darbo laikas nesikeičia. Parduotuvių adresus ir darbo laiką
      rasite čia >>


      Vilniaus prekių atsiėmimo punktas:

      Klaipėdos prekių atsiėmimo punktas:

      pickup_silutes_pl-49.png

      Kauno prekių atsiėmimo punktas:

      Artoju_27_pickup_1.png


      Negavau sąskaitos faktūros už įsigytas prekes. Kur kreiptis?

      Sąskaitą faktūrą suformuosime ir elektroniniu paštu išsiųsime per 5 d.d. nuo užsakymo pristatymo/atsiėmimo dienos.

      Jeigu per nurodytą terminą negavote sąskaitos - prašome susisiekti el. paštu eprekyba@plastena.lt


      Noriu atšaukti savo užsakymą. Kaip galiu tai padaryti?

      Apie užsakymo atšaukimą prašome informuoti telefonu arba elektroniniu paštu eprekyba@plastena.lt. Pinigus grąžinsime kaip galima greičiau, bet ne vėliau nei per 14 dienų nuo užsakymo atšaukimo.


      Daigiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia >>

      Kodėl mano užsakymas vėluoja?

      Jūsų užsakymas gali vėluoti dėl objektyvių priežasčių, tokių kaip: dėl padidėjusio siuntų kiekio kurjerių tarnyba nespėja klientams išvežioti prekių laiku; vėluoja prekės pristatymas iš tiekėjo į mūsų sandėlį; sandėlio darbuotojai nespėja prekių atrinkti.

      MES DEDAME VISAS PASTANGAS, KAD JŪSŲ UŽSAKYMAS JUS PASIEKTŲ KUO GREIČIAU!


      PARDUOTUVĖS VEIKLA KARANTINO METU

      Norime Jus informuoti, kad internetinė parduotuvė e-plastena.lt ir toliau vykdys prekybą nepaprastosios padėties metu. Remiantis LR Vyriausybės nutarimu nuo 2021 03 15 atnaujinome veiklą fizinės UAB PLASTENA parduotuvės, kurios atitinka nustatytus reikalavimus.

      Laikydamiesi siūlomų LR vyriausybės rekomendacijų kontroliuojame klientų srautus, todėl vienu metu fizinėse prekybos vietose gali lankytis ne daugiau 2 asmenų. Iš anksto suplanuokite savo pirkinius, kad prekybos vietoje užtruktumėte kaip įmanoma trumpiau.

      Laikykitės didesnio kaip 2 metrai atstumo nuo kitų asmenų.

      Nepamirškite laikytis prekybos vietose esančių saugos nurodymų: dėvėkite apsaugines kaukes, nepamirškite dezinfekuoti rankas.

      Sergantiems ar prastai besijaučiantiems asmenims prekybos vietose lankytis yra draudžiama.

      Asmenims, kuriems privaloma izoliacija, izoliacijos laikotarpiu prekybos vietose lankytis yra draudžiama.

      Rekomenduojame už prekes ar paslaugas atsiskaitinėti ne grynaisiais pinigais, o rinktis elektronines atsiskaitymo priemones (pvz., banko kortele, išankstiniu bankiniu apmokėjimu).

      Kad išvengtumėte bereikalingo kontakto, mažesnius krovinius siūlome į automobilius krautis patiems.

      Siekiant taupyti savo laiką prekes rekomenduojame užsisakyti nuotolinėmis ryšio priemonėmis: elektroniniu paštu (uzsakymai@plastena.lt) arba per internetinę parduotuvę www.e-plastena.lt

      Žemiau pateikiame šiuo metu dažniausiai klientų užduodamus klausimus ir svarbiausią informaciją:

      Prekių užsakymas nuo gruodžio 16 d.

      Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų - prekes užsisakyti galite tik nuotolinėmis ryšio priemonėmis: elektroniniu paštu (uzsakymai@plastena.lt) arba per internetinę parduotuvę www.e-plastena.lt

      Fizinėse parduotuvėse (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje) prekių užsakymas nėra galimas!

      Svarbu! Siekiant išlaikyti reikiamą atstumą prekių atsiėmimo punktuose ribojamas pirkėjų srautas. Rekomenduojame į vietą atvykti tik užsakyme nurodytą prekių gavėją.

      Ką daryti su neatsiimtais ir neapmokėtais užsakymais?

      Susisiekite su pardavėju ir pasiūlysime kitą išankstinio apmokėjimo būdą. Šiuo metu leidžiamų mokėjimo būdų sąrašą ir informaciją bankiniam pavedimui rasite čia >>

      UŽSAKYMUS SIŪLOME APMOKĖTI BANKINIU PAVEDIMU ARBA PER ELEKTRONINĘ BANKININKYSTĘ.

      Ar galima prekę pirkti internetu ir atsiimti parduotuvėje?

      Taip, užsakymo metu tiesiog pasirinkite Jums artimiausią UAB Plastena prekių atsiėmimo punktą.

      Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų siūlome naudotis prekių pristatymo per siuntų kurjerius paslauga. Tačiau elektroninės parduotuvės atsiėmimo punktų darbo laikas nesikeičia. Parduotuvių adresus ir darbo laiką
      rasite čia >>