PARDUOTUVĖS VEIKLA KARANTINO METU

Norime Jus informuoti, kad internetinė parduotuvė e-plastena.lt ir toliau vykdys prekybą nepaprastosios padėties metu. Žemiau pateikiame šiuo metu dažniausiai klientų užduodamus klausimus ir svarbiausią informaciją:

    • Ar elektroninė parduotuvė pristatinės prekes į namus?

      Iš anksto apmokėtiems užsakymams, prekių pristatymo tvarka į namus nesikeičia. Dėl aplinkybių, kurių vežėjai kontroliuoti negali - siuntos gali šiek tiek vėluoti.

      APMOKĖJIMAS ATSIIMANT PREKES PRISTATANT Į NAMUS (angl. C.O.D) ŠIUO METU NEGALIMAS.


      Prekių užsakymas nuo kovo 16 d.

      Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų - siūlome visas prekes užsisakyti nuotolinėmis ryšio priemonėmis: elektroniniu paštu arba per internetinę parduotuvę www.e-plastena.lt

      Taip pat, prekes galite užsisakyti ir mūsų fizinėse parduotuvėse (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje).

      Svarbu! Siekiant išlaikyti reikiamą atstumą tarp kliento ir pardavėjo ribojamas įleidžiamų pirkėjų srautas. Atvykusiems užsisakyti prekių vietoje gali tekti palaukti ilgiau nei įprastai.

      Remiantis LR Vyriausybės nutarimu nuo 2020-04-16 veiklą atnaujina fizinės UAB Plastena parduotuvės, kurios atitinka nustatytus reikalavimus.


      Elektroninės parduotuvės atsiėmimo punktų darbo laikas nuo kovo 16 d.

      Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų siūlome naudotis prekių pristatymo per siuntų kurjerius paslauga. Tačiau elektroninės parduotuvės atsiėmimo punktų darbo laikas nesikeičia. Parduotuvių adresus ir darbo laikus rasite čia >>


      Ką daryti su neatsiimtais ir neapmokėtais užsakymais?

      Susisiekite su pardavėju ir pasiūlysime kitą išankstinio apmokėjimo būdą. Šiuo metu leidžiamų mokėjimo būdų sąrašą ir informaciją bankiniam pavedimui rasite čia >>

      UŽSAKYMUS SIŪLOME APMOKĖTI BANKINIU PAVEDIMU ARBA PER ELEKTRONINĘ BANKININKYSTĘ.